Sunday, April 01, 2012

အလုပ္လုပ္ခ်ိန္မွာ အစဥ္လိုက္သိသင့္ေသာအရာ ၁ဝခု

(၁) အလုပ္အကုိင္ အရင္တန္ဖိုးထား၊ အသိအမွတ္ျပဳပါ။ ၿပီးမွ ရာထူးတိုးေအာင္လုပ္ပါ။

(၂) ေျပာဆိုဆက္ဆံေရး တူညီမႈအရင္ရယူပါ။ ၿပီးမွ ကဲြလဲြတာကို ေဆြးေႏြးပါ။

(၃) အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈ ျဖစ္ေျမာက္ေအာင္အရင္လုပ္ပါ။ ၿပီးမွ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးပမ္းပါ။

(၄) သင္ယူမႈ အရင္ဆံုးမွတ္သားပါ။ ၿပီးမွ မွတ္ဉာဏ္ထဲထည့္ပါ။

(၅) ျပဳလုပ္ဖန္ဆင္းမႈ အရင္ဆံုး အတုယူပါ။ ၿပီးမွ ဆန္းသစ္တီထြင္ပါ။

(၆) စီးပြားေရးလုပ္ငန္း အရင္ဆံုးျဖစ္ထြန္းေအာင္ပ်ဳိးေထာင္ပါ။ ၿပီးမွ ေအာင္ျမင္မႈကိုရယူပါ။

(၇) ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ အရင္ဆံုး မတ္မတ္ရပ္ႏိုင္ေအာင္လုပ္ပါ။ ၿပီးမွ ျမင့္မားေအာင္လုပ္ပါ။

(၈) လူလူခ်င္းဆက္ဆံေရး လဲလွယ္ေျပာဆိုပါ။ ၿပီးမွ စိတ္အခ်င္းခ်င္း ဖလွယ္ပါ။

(၉) ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေကာင္းေအာင္အရင္လုပ္ပါ။ ၿပီးမွ တျခားလူကို ေတာင္းဆိုပါ။

(၁ဝ) စိတ္ခံစားခ်က္ကို အရင္ေျဖရွင္းပါ။ ၿပီးမွ ကိစၥရပ္ကို ေျဖရွင္းပါ။

Ref: Nine Nine Sanay @ ႏိုင္းႏိုင္းစေန
Posted by KAE