Tuesday, June 07, 2011

Passport သက္တမ္းတိုးၿခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေရွာင္က်ဥ္ရန္


 က်မကိုယ္ေတြ ့ၾကံဳတာေလးတစ္ခုကို စကၤာပူမွာရွိတဲ ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ား
က်မလိုေနာက္ေနာင္ အလားတူအျဖစ္မ်ိဳးမျဖစ္ရေလေအာင္ သင္ခန္းစာအေနနဲ ့
တင္ေပးလိုက္တာပါ... က်မ passport သက္တမ္းတိုးဖို ့service ေပးတဲ့ ေအဂ်င္စီကို  သြားခဲ ့ပါတယ္...လိပ္စာက ကိုပိုးတီ၊မႏြယ္ ေကာင္းထက္
သံရံုး၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း 111 North Bridge Road ,Penisular plaza ,#
05-59 ,Singapore (179098)  ျဖစ္ပါတယ္... ၁၂-၅-၂၀၁၁ ရက္ေန ့ကပါ...
ေအးဂ်င့္နဲ ့ေတြ ့ျပီး ပတ္စ္စပို ့သက္တမ္းတိုးဖို ့ အခြန္ေဆာင္ရန္
ကိစၥအားလံုးေျပာခဲ ့ပါတယ္... သံရံုးကိုအခြန္ေဆာင္ရန္ ေငြပမာဏႏွင့္
ေအးဂ်င့္ဖီးစ္ ေငြပမာဏ၀န္ေဆာင္ခတို ့ကို ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ သေဘာတူျပီး
က်သင့္ေငြကို တစ္ခါတည္းေပးခဲ ့ပါတယ္... ၃-၆-၂၀၁၁ ညေနတြင္
က်မေအးဂ်င့္မွက်မဆီ ဖုန္းဆက္၍ အခြန္ေဆာင္ျပီး ပတ္စ္စပို႔ သက္တမ္းတိုးျပီးျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္တစ္ေန ့တြင္ ပတ္စ္စပို ့လာယူလို ့ရျပီျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါသည္...၄-၆-၂၀၁၁ ရက္ေန ့တြင္ က်မသြားယူေသာအခါ
သတ္မွတ္ထားေသာ ေငြပမာဏထက္ ပိုျပီးေတာင္းပါသည္...က်မက သေဘာတူသတ္မွတ္ထားေသာ
ေငြပမာဏထက္ပိုမေပးနိုင္ေၾကာင္း ေျပာလိုက္ပါသည္...ထိုအခါ ၄င္းေအးဂ်င့္မွ
က်မပတ္စ္စပို ့ကို ျပန္မေပးနိုင္ဟုေျပာပါသည္... က်မက ပတ္စ္စပို
့ျပန္မေပးလွ်င္ သံရံုးကိုတိုင္မည္ဟု ဆိုေသာအခါ ေအးဂ်င့္မႏြယ္မွ နင္တို
့လို ေစာက္ျဖစ္မရွိတဲ ့မေလာက္ေလးမေလာက္စားေကာင္မေတြက သံရံုးကိုတိုင္ဦး
မတဲ ့လား...ဒီမယ္... အဲဒီသံရံုးကလူေတြကို ငါ့အိပ္ကပ္ထဲ ထည့္ထားတာ
...တိုင္......ၾကိဳက္တဲ ့ေနရာသြားတိုင္ ဟုရိုင္းစိုင္းစြာ
ေျပာဆိုပါသည္... က်မတို ့လို ေရေျမျခားမွာ အလုပ္လုပ္ရေသာ အလုပ္သမားမ်ား
အဖို ့ ပတ္စ္စပို ့သည္ ဘယ္ေလာက္အေရးၾကီးသလဲ ဆုိတာ ကို နိုင္ငံရပ္ျခားတြင္
အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုုးသိၾကမွာပါ... က်မရဲ ့S-pass
card သက္တမ္းလည္း ကုန္ခါနီးျပီျဖစ္လို ့ ပတ္စ္စပို ့ကလည္း
က်မအတြက္အရမ္းအေရးၾကီးတာပါ... က်မရဲ ့ပတ္စ္စပို ့ကို
ဆုတ္ျဖဲျပီးလႊင့္ပစ္လိုက္ရင္ေကာ က်မ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ... ဒါေၾကာင့္ က်မလို
စကၤာပူမွာလုပ္ကိုင္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုလည္း က်မလို အျဖစ္မ်ိဳး
မျဖစ္ရေလေအာင္ ကိုပိုးတီ၊မႏြယ္ဆိုေသာ ေအးဂ်င့္ကို ေရွာင္ၾကဥ္ နိုင္ေအာင္
သိေစခ်င္လို ့ေရးလိုက္တာပါ...ဒီေမးလ္ရေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးကိုလည္း
forward လုပ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္...ထိုမွသာ သူတို ့ရဲ ့ အက်ည္းတန္ တဲ
့လုပ္ရပ္ကုိ ဟန့္တားနိုင္လိမ့္မည္ဟု ထင္ပါတယ္...ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...
.လိပ္စာက ကိုပိုးတီ၊မႏြယ္ ေကာင္းထက္ သံရံုး၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း 111 North
Bridge Road ,Penisular plaza ,# 05-59 ,Singapore (179098)
ေက်းဇူးျပဳ၍ forward လုပ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္...

--
With best wishes,

YU MON SOE

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
၀န္ခံခ်က္။      ။ Forward Mail မွ တင္ၿပလိုက္ပါတယ္။

Posted  by ထြန္းၿမင့္ေဌး

No comments:

Post a Comment